De mensheid is gehackt, maar geen nood de gevangenschap is voorbij (deel 1)

Een bijdrage van Anastha Aurora*

Planeet Aarde en de mensheid worden gehackt, geïnfiltreerd en omgevormd tot een A.I. woonplaats en energievoedselbron voor alien high tech veroveraars. Hollywood zou hier een blockbuster film over kunnen maken, schrijft Anastha Aurora. Toch is er op het ogenblik een niet eerder geziene ontwaking aan de gang. De gevangenschap van de zielen is voorbij…toch is er nog een lange mars te gaan.

Hoger Zelf (HZ)

We gaan er in dit bericht van uit dat reïncarnatie bestaat en dat de mens in wezen een ‘Ik’ of Hoger Zelf (HZ) is die meerdere levens op Aarde ervaart. Er zijn veel aanwijzingen om dit aan te tonen (bijvoorbeeld het onderzoek van Dr. Ian Stevenson) en men vindt dit concept ook terug bij de grote religies (waaronder het oorspronkelijke christendom) en bij tal van oude culturen.

Dit Ik of HZ is een onsterfelijk geestelijk wezen en wordt in de hindoe filosofie ‘Atman’ genoemd. Het Ik/HZ is niet hetzelfde als de mind, het ego of de persoonlijkheid die allen wél sterfelijk zijn.

Men kan dit HZ ook benoemen als Bewustzijn of Aanwezigheid of de onveranderlijke Waarnemer die is, was en altijd zal zijn. Reïncarnatie betekent dat een ‘zielsfragment’ (een soort fractaal van het HZ), opeenvolgende levenservaringen op Aarde (3D of de fysieke wereld) afwisselt met een bestaan in een niet-zintuigelijk waarneembaar geestelijk bewustzijnsveld (4D of de astrale wereld). Over de reden en het doel van reïncarnatie zijn de meningen verdeeld.

De meest verspreide aanname is de mogelijkheid dat het zielsfragment een ontwikkelingsweg doorloopt. Het doel van reïncarnatie is dan de evolutie van onszelf, van de mensheid als collectief en zelfs van planeten en sterren. De Aarde zou dan een spirituele leerschool zijn waar men noodzakelijke ervaringen kan opdoen die niet in de geestelijke sferen kunnen geleerd worden. Ook kan men deze leerschool niet afmaken in één enkel leven omdat de ontwikkelingsweg te lang en te complex is, vandaar de vele incarnaties in verschillende avatars en tijdsframes.

Holografische simulatie

Een variant op deze aanname/theorie onderzoekt de mogelijkheid dat de Aarde een holografische simulatie is, een virtueel hologram (zie bijvoorbeeld Tom Campbell of Robert Monroe). De redenen en het doel van deelname aan deze virtuele realiteit (3D Aarde), kunnen divers zijn. Misschien is het gewoon als ervaring, exploratie en expansie (van Bron) bedoeld.

Het HZ is dan een aspect of ‘kristallisatie’ van Bron (Brahman), een tijdelijke afsplitsing als middel tot ontdekking en ervaring. Volgens sommigen dient het hologram om de kwaliteit van het bewustzijn te ontwikkelen van onbewust naar Albewust (of van chaos en onwetendheid naar waarheid en onvoorwaardelijke liefde).

Maar wie ontwierp dan het hologram? De Schepperbron (Prime Creator)? Een technologisch ver geëvolueerd alien ras? De Demiurg (lagere god) en de archonten? Of wijzelf als collectief bewustzijn? Ook over het precieze mechanisme van reïncarnatie bestaan verschillende theorieën. Hoe werkt het eigenlijk, wat gebeurt er bij het afleggen van het lichaam, waarom herinneren we ons geen vorige of toekomstige levens?

Is reïncarnatie echt noodzakelijk om tot ‘spirituele groei’ te komen? Werd deze virtuele realiteit ontworpen als energieboerderij voor zielen? In het bericht Archonten kun je veel meer lezen over karma, de reïncarnatie cyclus, de ‘soul trap’ en de mogelijkheid dat het zielsfragment gevangen wordt in eindeloze cycli van dood en wedergeboorte op 3D Aarde.

Indien je niet gelooft in een permanent HZ wat een individuele ontwikkelingsweg gaat en je gelooft ook niet in een blijvend bewustzijn na de dood, dan zijn onderstaande beweringen slechts verzinsels en foutieve verhalen en kun je dit bericht overslaan.

Vier niveau’s

Prison Planet Earth and the Synthetic Universe
Level 0: De slapende én de wakkere mensheid.
Level 1: De overheid, cabal, elite en bloedlijn families als kleine pionnen die fungeren als bewakers van gevangenis planeet Aarde.
Level 2: De exopolitieke spelers als controllers van level 1 (artificiële intelligenties, aliens, archonten, valse goden,…).
Level 3: De Demiurg (Yahweh, Yaldabaoth, Jehova) en zijn handlangers (opgestegen meesters, de engelen hiërarchieën,…) die klaar zijn om de ‘zielen te oogsten’ (letterlijk het aftappen van energie).

Deze 4 levels maken allemaal deel uit van de illusie-matrix (het synthetische universum). Het zijn de spelers op het speelbord. Het scenario wat uitgespeeld wordt, is de ervaring van gevangenschap, beperking en vergetelheid, van afscheiding, misleiding en duisternis in een piramidaal, hiërarchisch systeem van controle en lijden.

Ieder wezen in de matrix bevindt zich ergens in de voedselketen van eten en gegeten worden. Om te kunnen eten en overleven is de mens verplicht om te doden (een dier of een plant) wat aantoont dat dit universum niet de Oorspronkelijke Wereld is (waar geweld niet bestaat). Op hun beurt dienen mensen als (energetische) voedselbronnen voor wezens op de hogere niveaus van de piramide en worden ze vastgehouden in een fysieke body/mind avatar als een soort boerderijdieren in een terrarium (de garden of ‘eating’ op Aarde).

We zijn voedsel voor de ‘goden’ uit level 3 en 4. Zij eten ons Licht en recycleren de ziel in een eindeloze loop van geboorte en dood. Dit wordt bevestigd door sjamanen (Don Juan in de Carlos Castaneda boeken) en oude esoterische leringen.

Avatar

We zijn niet-fysieke, scheppende, altijd-bestaande HZ (Atman) die gevangen zitten als energieslaven met geheugenverlies in een materieel/astraal universum. We ervaren de ‘buitenwereld’ via een beperkte body/mind avatar die geprogrammeerd is (het ego) om de mens dom, zwak en controleerbaar te houden (ons werkelijke potentieel is oneindig en onbegrensd).

De menselijke avatar is ‘getraind’ en aangepast via manipulatie, misleiding en hiërarchie projectie om zijn macht weg te geven aan externe autoriteiten en te gehoorzamen aan overheid, goden en onderdrukkers. Deze avatar is ook niet aangepast aan de aardse biotoop (zoals het dierenrijk). We hebben onderdak, kledij en verwarming nodig en verzorging door anderen (bij voorkeur de ouders) gedurende plusminus de eerste 10 jaar.

Wanneer het zielsfragment de avatar loslaat (bij de ‘dood’), komt het in de volgende matrix (het astrale bewustzijnsveld). Het hele universum en de meeste dimensies maken deel uit van de matrix.

In het leven na de dood wordt de mensenziel verleid en gemanipuleerd met vals licht en verkeerde informatie en trapt in de valkuil van de lichttunnel, de reïncarnatie loop en ‘vals karma’.

Planeet Aarde (en het synthetische universum) zijn virtuele, holografische illusiewerelden bedoeld om de zielen hier te houden (via valselijk verkregen toestemming). Zowel individueel als groepskarma en geïnduceerd geheugenverlies zijn de hoofdtrucs die gebruikt worden om het zielsfragment uit vrije wil terug te laten keren en het rad van wedergeboorte in stand te houden.

Ervaring

De Aarde is volgens deze theorie geen leerschool. Het is een ervaring, een (virtual reality) spel. The greatest show ever. We hoeven niets te leren en ook niet te evolueren, we zijn al vol-ledig en compleet en weten alles. Maar we doen alsof dat niet zo is. De ellende, de pijn en het lijden op 3D en de gebreken in de fysieke avatar zijn precies zo bedoeld en zijn mede een gevolg van een softwareprogrammering in de gehackte mind.

Een parasitair virus door infiltrerende wezens uit level 2 (Wetico genaamd bij de First Nations) verstoort de innerlijke balans en verbinding met Bron/HZ. Het goede op Aarde dient als tegengewicht om de energie, de situaties en de status quo te balanceren. Yin en Yang, dualiteit en polariteit dienen als motor en werkmodel om verdeeldheid en afscheiding te brengen. Polariteit/dualiteit is de manier waarop de mens getriggerd wordt tot reactie, oordeel, verzet, weerstand, afkeur, voorkeur, verlangen,…en deze reacties (energie) houden 3D in stand.

Illusie

Participatie aan de illusie-matrix is net de bevestiging waardoor die verder blijft bestaan en de energie krijgt tot manifestatie. Het maakt niet uit welke kant men kiest. Alle polariteiten (goed en kwaad, rechts en links, Jezus en Satan,…) maken deel uit van de illusie. Een bepaalde kant kiezen, een bepaald geloof of overtuiging voeden, een bepaalde visie aanvaarden,…verhindert het bestaan van andere opties en mogelijkheden en de connectie met Onbegrensd Bewustzijn.

Elektriciteit heeft een positieve en een negatieve pool nodig om te werken. Net zo is de dualiteit/polariteit nodig om 3D te laten bestaan en de mens als ‘batterij’ te gebruiken. De wereld is niet kapot en kan ook niet hersteld worden, het is exact zo bedoeld (vergelijkbaar met de software van een videogame waar je vecht en overleeft in een oorlogsgebied). Alles maakt deel uit van de matrix…behalve jouw essentie als HZ.

Deze 3D wereld is niet ‘echt’, het is een ‘ervaring’ binnen Bewustzijn. Een droom. Een simulatie, wellicht een soort vrije wil experiment. Reïncarnatie, aliens, demonen, goden,…maken allemaal deel uit van de ervaring in 3D. Alsof HZ ‘slaapt’ en een fantastisch en complex 3D avontuur droomt en denkt dat het ‘echt’ is. Wie deze droomwereld als realiteit ziet en in haar echtheid gelooft en er zich aan hecht, zal uiteindelijk erin verstrikt raken en in voortdurende angst, ontkenning of onwetendheid leven.

Wedergeboorte

En hij zal de weg uit het labyrint niet vinden en telkens gerecycleerd worden via het rad van wedergeboorte. Wat sommige mensen trouwens niet erg vinden, ze houden van het drama en de verlokkingen, van de intensiteit en de spelletjes, van de kicks en de relaties op Aarde, van de seks en de chocolade. De illusiewerelden zijn met opzet heel verleidelijk, mooi, opwindend en bijzonder echt gemaakt om HZ hier (uit vrije wil) te houden.

Zo mooi is de Aarde dat je er wil voor vechten, dat je haar wil beschermen en dat je daardoor ook hier telkens terugkeert en de illusie mee in stand houdt.

Gedachten zijn ongelofelijke krachten. Gedachten creëren de 3D wereld, net als gedachten ook een dagdroom kunnen creëren, of een nachtdroom die echt lijkt, of een lucide droom die je kunt sturen. We projecteren gedachtebeelden, worden er één mee (vereenzelviging) en gebruiken taal (klanken), intentie en perceptie als bevestiging waardoor atomen (energiepixels) instorten tot fysieke realiteit en zichtbaar worden voor de mind/body avatar…en raken dan verstrikt in die zelfgeschapen virtuele realiteit.

Veel Hoger Zelven zitten gevangen in hun mind en dwalen rond in zelf gecreëerde illusiewerelden en astrale projecties. Sommige geestelijke omgevingen zijn heel aangenaam, mooi en harmonieus (maar niet de Oorspronkelijke Thuis), waar zielen blijven hangen en dan opnieuw een geboorte in een avatarlichaam kiezen.

wordt vervolgd………

1 Comment

  1. Het enige dat we moeten doen is :de i phone in de prullenbak.Koop een oudje en je begint weer normaal te leven.
    Maar…..Moeilijk!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.